2017年1月29日日曜日

トップ25のiTunes Uコース 2017-01-29

中学3年英語 文法の復習
山梨英和中学校・高等学校
ジャンル: 英語
リリース日: 2014年10月31日

<div> 中学で学習する内容を文法の点から復習したい、授業で扱う文法を予習したい、授業で聞き逃した文法の説明をもう1回聞きたい…。そんな人のための講座です。</div><div> 授業ではProgress in English 21 (エデック)を使用しています。</div>



Travel English
Seibi University
ジャンル: 英語
リリース日: 2013年8月6日

<div>海外旅行で役に立つ英語を学ぶ、基礎的なコースです。空港、買い物、レストラン等での日常英語表現を、実際に会話しながら学びます。</div>



中学 英語 動画英文法
Awaji City Board of Education
ジャンル: 英語
リリース日: 2016年10月13日

<div>使い方はいろいろです。復習に利用するのもいいですね。これから英語を学んでいこうとしている人が利用するのもいいです。<br><br>人に言われてするのではなく、<br><br>自分のペースで、自分に合った単元を、自分のやり方で<br><br>勉強しましょう。<br><br><br>April showers bring May flowers.<br><br>Take it easy.<br><br><br><br><br><br></div>



高校化学基礎
Kindai University High School
ジャンル: 化学
リリース日: 2016年9月9日

<div>高等学校「化学基礎」の世界へようこそ!<br><br>「化学」と聞いて、苦手意識の強い人もいるかもしれませんね。ですが、身近なものを手にとってみてください。服も、カバンも、靴も、鉛筆も、全てが化学物質ということに気づいていたでしょうか?<br>(極論、我々自身も化学物質の集合体です)<br><br>そうです、化学はかなり私たちの生活に密着した、身近な学問の一つなんです。コタニズム的思想(講師:小谷)に基づくと、<br><br>「化学は、国語に次いで身近な学問である」<br><br>と表記されることになります(笑)<br><br>苦手な人も、得意な人も、どちらでもない人(?)も、知れば身の回りのことが少しよく分かるようになる!知れば生活が豊かになる!と思って、愛着をもって取組んでみましょう。<br>(特に、料理は上手になります)<br><br>さて、このコースでは、Chemistry(化学)の基本的な事柄を学習していくことになります。コースの目的としては、次に示す4つの事柄を理解することです。<br><br>①物質を構成している原子は、どのように結合しているのか?<br>②小さな原子や分子は、どのように数える(計る)のか?<br>③原子同士が反応(化学反応)するには、どのようなルールがあるのか?<br>④化学反応には、どのような種類があるのか?(酸塩基・酸化還元など)<br><br>特に力を入れて取組んでほしいのは「②」の分野になりますが、まずは化学の基礎をしっかりと理解していきましょう!!<br></div>



小学校4年生:「地方」から学ぶ都道府県
立教小学校
ジャンル: 学習資料
リリース日: 2017年1月7日

<div><span>4年生の社会科では、都道府県の学習が課題になっています。都道府県の学習では、単に都道府県名を覚えるだけでなく、それぞれの特徴を知りそれらを身につけることが大切です。家庭科では、「食」に注目して都道府県の特徴をまとめました。</span><br></div><div><span>47つもある都道府県の特徴を、すべてひとりで調べてまとめることは大変です。家庭科では関東地方以外を1人1つずつまとめました。そこで情報科の学習では、地方ごとの特徴をグループでまとめ共有することで、47都道府県の特徴について学びを進めます。</span><br></div><div><br></div>



小学校家庭科:調理実習2:恵方巻き
立教小学校
ジャンル: 家庭/育児
リリース日: 2016年1月28日

<div> このコースでは、「恵方巻き」の調理実習について説明しています。<br></div><div> 小学校学習指導要領で家庭科は「衣食住などに関する実践的・体験的な活動を通して,日常生活に必要な基礎的・基本的な知識及び技能を身に付けるとともに,家庭生活を大切にする心情をはぐくみ,家族の一員として生活をよりよくしようとする実践的な態度を育てる。」ことが目標になっています。<br></div><div> 「2.内容」には「B 日常の食事と調理の基礎」が掲げられて、「調理の基礎について」では「調理に関心をもち,必要な材料の分量や手順を考えて,調理計画を立てること」や「材料の洗い方,切り方,味の付け方,盛り付け,配膳(ぜん)及び後片付けが適切にできること」、「ゆでたり,いためたりして調理ができること」「米飯及びみそ汁の調理ができること」「調理に必要な用具や食器の安全で衛生的な取扱い及びこんろの安全な取扱いができること」が記されています。<br></div><div> 食と季節の密接な関わりを知ることも、大切なことだと考えます。節分の時期に合わせて、「恵方巻き」と呼ばれる風習があります。「恵方巻き」は江戸時代末期に、大坂で商売繁盛を祈願するために始まったものといわれ、伝統食としての意味ももっています。自分で調理することを通じて、その風習や伝統を体験的に学ぶことは大切なことです。<br></div><div> これらを身につけるため、4年生の家庭科では「恵方巻き」の調理実習を行います。<br></div>



プレゼンテーションをしよう
Awaji City Board of Education
ジャンル: 日本語
リリース日: 2014年6月4日

<div>校外学習や職場体験学習などに参加したあと、自分が経験したことや感じたことを他者にわかりやすく表現する方法を、このコースでは学んでいきます。自分の体験を伝える方法は、作文を書く、新聞で記事を構成するなど、様々な方法があります。ここではプレゼンテーションソフトを使って、自分の経験をまとめて、発表しましょう。<br><br></div>



Swift Playgrounds: Learn to Code 1&2
Apple Education
ジャンル: コンピュータサイエンス
リリース日: 2016年9月12日

<p><span style="font-kerning: none">This course is designed to help you to learn to code no matter what your level of experience.&nbsp;Through a series of exciting activities and challenges, you’ll learn key coding concepts as you solve puzzles in the Swift Playgrounds app. As you progress through the course, you’ll build your computational thinking skills, and&nbsp;see how coding can be fun as you&nbsp;explore examples of coding in everyday life.&nbsp;</span><br></p><div><span style="font-kerning: none"></span><br></div><p><span style="font-kerning: none">There are 10 lessons filled with video instruction and practical activities&nbsp;where&nbsp;you can&nbsp;document, practice, reflect and review your progress.&nbsp;</span><br></p><div><br></div>



English Essentials: Composition
Harrisburg Area Community College
ジャンル: 書き方
リリース日: 2016年10月12日

<div>The third course in the English Essentials iTunes U series, English Essentials: Composition focuses on the development of fluency in writing clear, forceful, and effective prose. Through guided writing prompts, writing exercises and activities, and real classroom-based essay assignments, this course serves as an introduction to college-level writing. Learn from Dr. Siha's years of teaching writing as well as real student essay examples.<br></div><div><br></div><div>This course is designed to be self-paced and self-assessed. Please make use of the self-assessment tab to grade your own writing. No essays should be sent to Dr. Siha.<br></div><div><br></div><div>If you are not ready for writing at the college level, please subscribe to <a href="https://itunes.apple.com/us/course/english-essentials-writing/id849817666">English Essentials: Writing</a>&nbsp;and purchase the iBooks Textbook <i><a href="https://itunes.apple.com/us/book/english-essentials-writing/id882832857?mt=13">English Essentials: Writing</a>&nbsp;</i>for additional writing instruction before taking this course. Need help with grammar? Subscribe to <a href="https://itunes.apple.com/us/course/english-essentials-grammar/id1036001996">English Essentials: Grammar</a>.<br></div><div><br></div><div><b>You will NOT receive any college credit from taking this course in iTunes U. You need to enroll as a regular or online student to receive credits. Please visit these websites for my information.</b><br></div><div><b><br></b><span data-mce-style="text-decoration: underline;" style="text-decoration: underline;"><a href="http://www.hacc.edu">http://www.hacc.edu</a></span></div><div><span data-mce-style="text-decoration: underline;" style="text-decoration: underline;"><a href="http://www.hacc.edu/Future-Student-Portal.cfm">http://www.hacc.edu/Future-Student-Portal.cfm</a></span><br></div>



Global English: a language of controversy?
The Open University
ジャンル: 英語
リリース日: 2012年1月12日

<div>‘Britain and America,’ wrote George Bernard Shaw, ‘are two countries divided by a common language.’ That witty comment summarises the problems and complexities of English. It has ended up as a world language, the widely used language of commerce and the internet.<br><br>But today’s widespread adoption and use of English is a complex story. Grammatically it’s hard to learn, it has many variants and comes with its own history. Its global distribution is largely due to its imposition through British colonial expansion, where it became the language of authority, control and oppression. Those malign beginnings still carry resentments around the world, and continue to pose questions. Is it arrogant to expect other countries to learn it while Anglophones don’t bother to learn their languages? Or is it a good thing that we’ve found common ground in a multicultural world?<br><br>The idea of English as a global language is controversial, particularly for people in non-English-speaking countries. This learning pathway examines that controversial nature as well as its cultural and economic importance. Using text, video and audio it explores what English means to those who use it and what it means to learn English, both as a mother tongue and an additional language.</div>



小学校6年プログラミング(総合・音楽・図工)
古河市教育委員会
ジャンル: 教育指導
リリース日: 2016年3月24日

<div><b><u>プログラミングで学ぶ</u></b><br></div><div><b>教科を繋ぐツールとしてのプログラミング~教科横断的・合科的な学習~</b><br></div><div><br></div><div>小学校6年総合的な学習を中心として,音楽・図工との合科的な学習です。<br></div><div>本単元ではSTEAM教育の考え方をもとに,実践を行いました。<br></div><div><br></div><div>小学校6年生の総合的な学習で,Sphero社の球型ロボット「Sphero」をプログラミングして,ムービングイルミネーション(動くイルミネーション)を製作しました。<br></div><div>本実践は12月に実施したため,テーマは「クリスマス」です。<br></div><div>テーマを変えて,さまざまな動きを製作することもできます。<br></div><div><br></div><div>使用アプリケーション:Sphero SPRK&nbsp;<br></div><div>使用教材:Sphero<br></div><div>ICT環境:iPad一人一台,プロジェクター,VGAケーブル,アンプ<br></div>



How to Start a Startup
Stanford
ジャンル: 起業
リリース日: 2014年12月15日

<div><strong>Everything we know about how to start a startup, for free, from some of the world experts.</strong></div><div><strong><br></strong></div><div>This collection is designed to be a sort of one-class business course for people who want to start startups.</div><div><br></div><div>We cover how to come up with ideas and evaluate them, how to get users and grow, how to do sales and marketing, how to hire, how to raise money, company culture, operations and management, business strategy, and more.</div><div><br></div><div>You can’t teach everything necessary to succeed in starting a company, but I suspect we can teach a surprising amount. We’ve tried to take some of the best speakers from the past 9 years of Y Combinator dinners and arrange them in a way that will hopefully make sense.</div><div><br></div><div>We’re doing this because we believe helping a lot of people be better at starting companies will be good for everyone. It will hopefully be valuable even for people who don’t want to start startups.</div><div><br></div><div>Talks like these have really helped Y Combinator founders create their companies. We hope you find it helpful too!</div><div><br></div><div>-Sam</div><div><br></div><div>Note: the videos are in a slightly different order from how they were given at Stanford, for cohesiveness. In addition, some readings can only be viewed in iTunes U if you are using the iOS &nbsp;app. You can alternatively check the&nbsp;course website&nbsp;to follow along with the associated readings:&nbsp;<a href="http://startupclass.samaltman.com/" target="_blank" data-mce-href="http://startupclass.samaltman.com/">startupclass.samaltman.com</a><div>&nbsp;</div></div><div><br></div><div><div>For more online learning opportunities, please visit&nbsp;<a href="http://online.stanford.edu/" target="_blank" data-mce-href="http://online.stanford.edu/">Stanford Online</a>.</div><br></div>



Developing iOS 9 Apps with Swift
Stanford
ジャンル: コンピュータサイエンス
リリース日: 2016年4月18日

<div>Updated for iOS 9 and Swift.&nbsp;Tools and APIs required to build applications for the iPhone and iPad platforms using the iOS SDK. User interface design for mobile devices and unique user interactions using multi-touch technologies. Object-oriented design using model-view-controller paradigm, memory management, Swift programming language. Other topics include: animation, mobile device power management, multi-threading, networking and performance considerations.<br></div><div><br></div><div>Prerequisites: C language and object-oriented programming experience exceeding&nbsp;<a href="https://itunes.apple.com/us/course/programming-abstractions/id495054099" target="_blank" data-mce-href="https://itunes.apple.com/us/course/programming-abstractions/id495054099">Programming Abstractions</a>&nbsp;level, and completion of&nbsp;<a href="https://itunes.apple.com/us/course/programming-paradigms/id495054064" target="_blank" data-mce-href="https://itunes.apple.com/us/course/programming-paradigms/id495054064">Programming Paradigms</a>.<br></div><div><br></div><div>Recommended: UNIX, graphics, databases.<br></div><div><br></div><div>Offered by Stanford's School of Engineering.<br></div><div><br></div><div>For more online learning opportunities, please visit&nbsp;<a href="http://online.stanford.edu/" target="_blank" data-mce-href="http://online.stanford.edu/">Stanford Online</a>.<br></div>



iPadを使ってみたい教員へのFirst Step
Apple Distinguished Educators
ジャンル: 教育指導
リリース日: 2016年3月3日

<div> iPadの導入が進み,授業も変わってきたが,積極的に導入を進め活用している教員と,消極的な姿勢であったため現在も活用が進まないでいる教員の差が大きくなっているようである。初期に導入できなかったことで,導入する気になっても「いまさら他の人に聞くのも恥ずかしい」「何からはじめていいのかわからない」という意識が働いて二の足を踏んでいる教員も少なくないのであろう。また,「授業以外で使えないのだろうか」「初心者でも失敗しにくい事例が知りたい」といった要望もよく聞かれる。</div><div> 今後,導入が進んでいない教員へのハードルを下げるための「入門書」として,各教科や教育活動における「Good Practice」集を作成する。</div><div> 導入ありきの入門書ではなく,導入によってどのように授業が変わったのか,どのように生徒が変わったのかまでを掲載することで,それぞれの教員が目指す授業のあり方を前提として参考に出来るものとする。</div><div> 様々なコンテンツが添付できるiTunes Uの特性を活かし,実際に実践例で用いられた教材等も出来るだけ添付したい。(教材があれば同じような授業が出来るわけではなもちろんない。狙いや授業計画まで含めて総合的に授業は作られるべきであるが,ここでは「教材をどうやって作っていいかもわからない」レベルであっても,まずは何か取り組んでみようというきっかけを作るためのものと考えている。)</div>



2015-16 中学1年 数学 I
Kindai University High School
ジャンル: 数学
リリース日: 2015年4月17日

<div>近畿大学附属中学校の代数の授業のコースです。<br>動画の中で、教科書の練習をするように指示が出ますが、そのまま視聴しても内容が理解できるようになっています。<br>中学生の数学の学習に役立てればと思っています。<br></div>



Developing iOS 10 Apps with Swift
Stanford
ジャンル: コンピュータサイエンス
リリース日: 2017年1月23日

<div><span class="font" style="font-family:HelveticaNeue"><b>Updated for iOS 10 and Swift.</b>&nbsp;<span class="colour" style="color:rgb(0, 0, 0)"><span class="font"><span class="size">Tools and APIs required to build applications for the iPhone and iPad platforms using the iOS SDK. User interface design for mobile devices and unique user interactions using multi-touch technologies. Object-oriented design using model-view-controller paradigm, memory management, Swift programming language. Other topics include: object-oriented database API, animation, mobile device power management, multi-threading, networking and performance considerations.</span></span></span></span><br></div><div><br></div><div><span class="font" style="font-family:HelveticaNeue">Prerequisites: C language and object-oriented programming experience exceeding&nbsp;<a href="https://itunes.apple.com/us/course/programming-abstractions/id495054099" target="_blank" data-mce-href="https://itunes.apple.com/us/course/programming-abstractions/id495054099">Programming Abstractions</a>&nbsp;level, and completion of&nbsp;<a href="https://itunes.apple.com/us/course/programming-paradigms/id495054064" target="_blank" data-mce-href="https://itunes.apple.com/us/course/programming-paradigms/id495054064">Programming Paradigms</a>.</span><br></div><div><br></div><div><span class="font" style="font-family:HelveticaNeue">Recommended: UNIX, graphics, databases.</span><br></div><div><br></div><div><span class="font" style="font-family:HelveticaNeue">Offered by Stanford's School of Engineering.</span><br></div><div><br></div><div><span class="font" style="font-family:HelveticaNeue">For more online learning opportunities, please visit&nbsp;<a href="http://online.stanford.edu/" target="_blank" data-mce-href="http://online.stanford.edu/">Stanford Online</a>.</span><br></div><div><span class="font" style="font-family:HelveticaNeue">Updated for iOS 10 and Swift.&nbsp;<span class="colour" style="color:rgb(0, 0, 0)"><span class="font"><span class="size">Tools and APIs required to build applications for the iPhone and iPad platforms using the iOS SDK. User interface design for mobile devices and unique user interactions using multi-touch technologies. Object-oriented design using model-view-controller paradigm, memory management, Swift programming language. Other topics include: object-oriented database API, animation, mobile device power management, multi-threading, networking and performance considerations.</span></span></span></span><br></div><div><br></div><div><span class="font" style="font-family:HelveticaNeue">Prerequisites: C language and object-oriented programming experience exceeding&nbsp;<a href="https://itunes.apple.com/us/course/programming-abstractions/id495054099" target="_blank" data-mce-href="https://itunes.apple.com/us/course/programming-abstractions/id495054099">Programming Abstractions</a>&nbsp;level, and completion of&nbsp;<a href="https://itunes.apple.com/us/course/programming-paradigms/id495054064" target="_blank" data-mce-href="https://itunes.apple.com/us/course/programming-paradigms/id495054064">Programming Paradigms</a>.</span><br></div><div><br></div><div><span class="font" style="font-family:HelveticaNeue">Recommended: UNIX, graphics, databases.</span><br></div><div><br></div><div><span class="font" style="font-family:HelveticaNeue">Offered by Stanford's School of Engineering.</span><br></div><div><br></div><div><span class="font" style="font-family:HelveticaNeue">For more online learning opportunities, please visit&nbsp;<a href="http://online.stanford.edu/" target="_blank" data-mce-href="http://online.stanford.edu/">Stanford Online</a>.</span><br></div><div><span class="font" style="font-family:HelveticaNeue"></span><br></div>



中学校 2年生 歴史 〜江戸時代後期〜
大阪教育大学附属平野小学校
ジャンル: 近代史
リリース日: 2014年9月10日

<div>大阪教育大学附属平野中学校中学校2年生に向けた社会科歴史の授業です。<br>江戸時代後期、幕府と諸外国との関係から当時の諸外国の使節の目的や幕府の指導者の対応を<span>追体験することで、江戸幕府の終焉を当時の人々がいかに捉えていたのかを学びます。</span></div><div><br></div>



低学年フランス語
カリタス小学校
ジャンル: フランス語
リリース日: 2016年12月18日


Seeing the Bigger Picture
Ellen MacArthur Foundation
ジャンル: 教育指導
リリース日: 2016年11月1日

<p><span class="font" style="font-family:&quot;Helvetica Neue&quot;">Education about
improving the environment can often come to familiar conclusions (such as
‘reduce, reuse, recycle’), but what if some of those conclusions have
detrimental effects in other areas, such as employment, standards of living and
the economy? In other words,
what if these conclusions fail to see the bigger picture?&nbsp;</span><br></p><p><span class="font" style="font-family:&quot;Helvetica Neue&quot;">In this resource,
produced by the&nbsp;<u><span class="colour" style="color:rgb(0, 112, 192)"><a href="https://www.ellenmacarthurfoundation.org/">Ellen
MacArthur Foundation</a></span></u>, a series of videos are used as
stimulus for discussion about how environmental goals could be aligned with
economic goals.</span><br></p><p><span class="font" style="font-family:&quot;Helvetica Neue&quot;">Our position is
that a&nbsp;<b>systems approach&nbsp;</b>is
required to tackle the myriad problems facing our economy, environment and
society today. Ultimately, this resource helps you to explore a different
economy: one which takes into consideration the effects that ripple through all
corners of our economy, environment and society and, hopefully, leads to
prosperity for the many.</span><br></p><div><span class="font" style="font-family:&quot;Helvetica Neue&quot;"><span class="colour" style="color:rgb(43, 43, 43)"><span class="font" style="font-family:&quot;Helvetica Neue&quot;"><span class="size" style="font-size:16px">This course has been designed for educators who will eventually introduce students to the ideas contained within.</span></span></span></span><br></div><div><span class="font" style="font-family:&quot;Helvetica Neue&quot;"><span class="colour" style="color:rgb(43, 43, 43)"><span class="font" style="font-family:&quot;Helvetica Neue&quot;"><span class="size" style="font-size:16px"></span></span></span></span><br></div><div><span class="font" style="font-family:&quot;Helvetica Neue&quot;">+ We recommend students you introduce this course to are aged 14+</span><br></div><div><span class="font" style="font-family:&quot;Helvetica Neue&quot;">+ Each video in this course comes with notes for the educator</span><br></div><div><span class="font" style="font-family:&quot;Helvetica Neue&quot;">+ The course contains ten videos, and each is no longer than one minute. However, each ends with an open question which is designed to create group discussion</span><br></div><div><span class="font" style="font-family:&quot;Helvetica Neue&quot;">+ It would take approximately one hour to teach the entire course</span><span class="colour" style="color:rgb(68, 84, 106)"><span class="font" style="font-family:&quot;Helvetica Neue&quot;">&nbsp;<span class="Apple-converted-space">&nbsp;</span></span></span><br></div>



小学校3年生:準天頂衛星でミッションにチャレンジ
立教小学校
ジャンル: 天文学
リリース日: 2017年1月11日

<div>アメリカ製のGPSを補う測位システムとして計画された日本の準天頂衛星システムについて、体験してみよう。<br></div><div>GPSは、「Global Positioning System」の略で、カタカナで書くと「グローバル・ポジショニング・システム」となり、アメリカ合衆国によって運用されている地球上の現在位置を知るためのシステムのこと(「衛星測位システム」)です。日本の「準天頂衛星システム」によってそれを補い、より正確な位置情報を得ることが可能になります。<br></div><div>このコースは、準天頂衛星システムをミッションを通じて体験するための内容が記されています。<br></div><div><br></div>



English as a World Language
Liberty University
ジャンル: 英語
リリース日: 2012年4月17日

<div><div>Assuming a general background in the histories of Old, Middle, and Modern English, this course focuses on the rise of English language to the position of global dominance that it holds today, analyzing the reasons and relative stability of its position, and in particular, in relation to the other major world languages.</div></div>



中学1年生 物質 〜身のまわりの物質〜
Awaji City Board of Education
ジャンル: 化学
リリース日: 2014年12月2日

<div>私たちはプラスチック、紙、金属…様々な物質を利用して生活しています。しかし、それらがどのような性質を持っているか考えたことはありますか?<span>このコースでは実験をしながら物質について考えていきます。</span></div><div><span>正しい実験器具の使いかたを習得して安全に実験しま</span><span>しょう。</span></div><div><br></div><div><br></div><div><br></div>



Have Sum Fun
Kolbe Catholic College
ジャンル: 数学
リリース日: 2016年11月8日

<p><span class="s1">Welcome to Have Sum Fun, a numeracy course.</span><br></p><p>Numeracy is the ability to use maths in real life. To follow a recipe to cook delicious teriyaki chicken, to catch a faster train to get to your school on time, to find out how much you need to save up monthly to buy a new bike. This course aims to assist students in obtaining these essential life skills.<br></p><p>This course consists of a number of Multi-Touch books, Have Sum Fun series, as a one stop shop for students, teachers and parents. New issues will be added to this course upon completion.<br></p><div>Enjoy learning.<br></div><div><br></div>



Justice
Harvard University
ジャンル: 倫理学
リリース日: 2012年9月28日

<div><div>Justice is one of the most popular courses in Harvard's history. Nearly one thousand students pack Harvard's historic Sanders Theatre to hear Professor Sandel talk about justice, equality, democracy, and citizenship. Now it's your turn to take the same journey in moral reflection that has captivated more than 14,000 students, as Harvard opens its classroom to the world.</div><div><br></div><div>This course aims to help viewers become more critically minded thinkers about the moral decisions we all face in our everyday lives.</div><div><br></div><div>Over 12 weeks of lectures, Sandel challenges us with difficult moral dilemmas and asks our opinion about the right thing to do. He then asks us to examine our answers in the light of new scenarios. The result is often surprising, revealing that important moral questions are never black and white.</div></div>



Financial Markets (2011)
Yale University
ジャンル: ファイナンス
リリース日: 2012年4月13日

<div>An overview of the ideas, methods, and institutions that permit human society to manage risks and foster enterprise. Description of practices today and analysis of prospects for the future. Introduction to risk management and behavioral finance principles to understand the functioning of securities, insurance, and banking industries.</div><div><br></div><div>This Yale College course, taught on campus twice per week for 75 minutes, was recorded for Open Yale Courses in Spring 2011.</div>